Cest jak si přivolat zákazníky je skutečně mnoho. Je potřeba ale pečlivě zvážit, které způsoby reklamy jsou vhodné, a které by vám naopak mohly uškodit. Pokud jde o reklamu, spousta lidí k ní má velmi negativní vztah, a právě proto k ní tak musíte přistupovat. Pokud to s reklamou jakkoliv přeženete, bude to mít zcela opačný efekt než jste zamýšleli a čekali, a namísto nových zákazníků vám uteče část i těch stávajících. Jak tedy vybrat vhodnou reklamu a kdy poznat že jste šlápli vedle?
Pokud jste firma, která si neplatí marketingového specialistu, budete si muset poradit sami. Můžete zkusit dát hlavy dohromady a třeba s vašimi zaměstnanci na něco přijdete. Rozhodně byste se měli vyhýbat reklamě z amplionu nebo vnucování reklamních letáků. Pokud se pro letáky rozhodnete, určitě je potřeba volit nenásilnou formu jejich distribuce. Letáky by neměly být moc velké aby se vešly do schránek, a měly by obsahovat dostatek informací o nabízeném zboží či službách.
Nejlepší je dát něco zdarma
Určitě jste si někdy všimli, že když se někde dává něco zdarma, lidé po tom doslova šílí. Každý má rád když dostane něco, zaco nemusí platit, i kdyby to byla obyčejná propiska. A právě toho můžete využít. Stačí se zamyslet nad tím, jak levné reklamní předměty dostat mezi lidi, a co na předměty nechat natisknout. Máte poměrně hodně prostoru, ale to záleží na tom, jaké předměty zvolíte. Svým zaměstnancům můžete také dodávat třeba pracovní pomůcky s logem firmy. Velmi žádané a oblíbené jsou třeba firemní bloky.
Rozdávání reklamních předmětů je velmi dobrá reklama, která je navíc finančně dostupná. Když si vyberete psací potřeby, stojí pár korun, a s vyšším počtem objednaných kusů se cena ještě snižuje. Využijte skvělou možnost jak být lidem na očích a investujte do nenásilné, a velmi účinné reklamy, která má smysl.