O obyvatelích naší země se ve světě tvrdí, že jsou řemeslně zruční a mají i umělecké nadání. Prokazuje to mnoho výrobků, které vyvážíme za hranice republiky, a které jsou jakožto ruční výroba ceněny mnohem víc, než produkty z běžícího pásu. Patří sem kupříkladu ručně tkané koberce, dřevěné ručně vyřezávané a opracované hračky, anebo výroby skla, porcelánu a keramiky. Zaměříme-li pozornost třeba na keramiku, s tou se setkáte v tržnicích, kamenných prodejnách i na Internetu ve stovkách, možná tisících provedení, a tak je z čeho vybírat.
V tomto směru je také důležitá propagace, protože o některých keramických dílnách se dozví jen lokální obyvatelé, a ti z druhého konce republiky nemají šanci, pouze tehdy, pokud oblast přímo osobně navštíví. A to je škoda, protože keramika dokáže rozveselit mysl a léčit deprese a úzkosti.
Je-li i toto váš případ a jste natolik zruční, že byste mohli prodávat své řemeslné výrobky na mnoha místech, zkuste to s prodejem na Internetu. Profesionálové vám vyhotoví webové stránky a ošetří je tak, aby byly nejen graficky poutavé, ale i viditelné pro webové vyhledávače.
O zviditelnění na Internetu se starají procedury SEO, například analýzou klíčových slov. Je to soubor opatření pro komunikaci s webovými vyhledávači. Zdá se to možná nepodstatné a zanedbatelné, ale ve skutečnosti je tento krok nezbytný k úspěchu kohokoli, kdo se na Internetu vůbec pohybuje. Jestliže vás totiž vyhledávač nepovažuje za zajímavý zdroj a zařadí vás na konec seznamu hledaných položek, v podstatě téměř nikdo se nebude zabývat tímto „chvostem“, ale zaměří se na první položky v popředí https://www.seoconsult.cz/seo-audit. Můžete pak mít vytvořený úžasný web, ale když vás nikdo neobjeví, k čemu vám bude? Maximálně na ozdobu pro vás a vaši rodinu, a to už můžete rovnou mít webové stránky v offline režimu a nemusíte být vůbec připojeni k Internetu.